Hoppa till innehållet

Varukorgen

Din varukorg är tom

Leverans

Din beställning skickas med PostNord och levereras med Schenker till närmsta utlämningsställe.

Beställningar gjorda under helger och helgdagar skickas som regel nästkommande vardag. 

Leveranstid
Vår normala leveranstid är 2–3 arbetsdagar efter din order har skickats. När din order hos LAURIE har packats och skickats kommer du motta en spårningslänk för att enkelt kunna spåra din försändelse. Om det uppstår problem med din leverans kommer LAURIE att kontakta dig.

Fraktkostnad
En fraktavgift på 49 SEK inklusive moms tillkommer på alla beställningar. 

Ej mottagen vara
Om leveransen inte överensstämmer med informationen som står på din orderbekräftelse ber vi dig kontakta kundservice på customercare@laurie.dk eller per telefon +45 87 45 40 01. Vi kommer att undersöka ärendet så snabbt som möjligt och om det har inträffat ett fel så skickar vi rätt produkt eller återbetalar beloppet, beroende på vad som avtalas och är möjligt. Eventuell returfrakt och frakten för en ny vara betalas inte av kunden i detta sammanhang.

Leveransförsening
Om det uppstår en leveransförsening som har väsentlig betydelse för dig som kund har du rätt att häva avtalet utan kostnad. Om det uppstår en försening utom LAURIEs kontroll kan inte LAURIE anses som ansvariga för det och heller inte bli skyldiga till skadestånd eller kompensation, om det inte speciellt avtalats mellan parterna eller som en bestämmelse från tvingande lag.

Transportskada- och risk
LAURIE ansvarar för din beställning tills du fysiskt har mottagit den. Om du mottar din beställning med tydliga skador på emballage och/eller produkter ber vi dig att så snabbt som möjligt utan onödig försening kontakta kundservice på customercare@laurie.dk eller per telefon +45 87 45 40 01. Likaså är det du som kund som ansvarar för paketet och produkterna i tillfälle av att du skickar varor i retur. Vi rekommenderar därför att du väljer ett fraktsätt som kan spåras.